Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Leon Nordberg - 4 januari 2009 11:46

Då var det 2009. Avlutningen av tidigare år var givetvis grymmt kul men det nya året börjar som vanligt helt åt helvete.  Fy fan vad illa jag mådde. Nu mår jag bättre. Nyårsfesten var riktigt lyckad. Alla var nöjda. Vi avslutade på Push men det kunde kvittat. Hade fått i mig för mycket att dricka så jag kommer ihåg dåligt.


Då var det dags att flytt i morgon. En kortare flytt till en lite större lägenhet. Använde Mikaels och deras sajt Flyttlistan. Funkade hur bra som helst. Fick offert från flera flyttfirmor inom några dagar med helt olika pris. Fattar inte att det kan vara sådan stor skillnad. 


 Har fortsatt att läsa på med politiken. Funderar på att bli Guldpirat. Har tänkt på att jag ej stöder någon organisation. Lika bra att skänka lite pengar till dem som verkligen kan göra en förändring. Får bli att fixa det nästa vecka. Nu ska jag packa det sista

Ovido - Quiz & Flashcards