Alla inlägg under april 2009

Av Leon Nordberg - 8 april 2009 10:27

Sitter på jobbet och vet inte riktigt vad jag ska göra. trögt som fan. Ingen ringer, eller skickar mail.Tråkigt väder som fan.


Trände igår för första gången på länge. Gick upp till gymmet och körde styrka en halvtimma och sen sprang jag en halvtimme. Har inte tränat på evigheter så känns en del idag. Blir säkert värre i morgon. Nu gäller det att sätta igång ordentligt och äta lite bättre. Måste dra ner en del på krökandet också. 


Kommer gå hem efter lunch, hyra några filmer, träna och gå till sängen. Kanske inte så tråkigt ändå.

Av Leon Nordberg - 1 april 2009 11:14

Idag blir det första dagen för IPRED. Privatpolisen i Sverige får mer makt. Detta är en stor anledning varför jag inom kort kommer flytta från detta land. Jag är självklart medlem i Piratparteit och kommer göra allt jag kan för att dessa idiotpåhitt inte får fortsätta. Man kan undra hur lång tid det tar innan de första hoten dimper ner i brevlådan hos folk. Betala 10.000 eller riskera att betala 200.000 + rätteångskostnader. Bli medlem i Piratpartiet idag. Kämpa för att minska övervakningen av dig och mig. Detta kommer bli ett helvete i framtiden.


Igår la de in första steget på Listan där man kan uppdatera sin presentation helt gratis.På varje företagspresentation finns en länk "uppdatera". Lite buggar i början men det kommer bli riktigt bra tror jag.

Ovido - Quiz & Flashcards