Alla inlägg under november 2008

Av Leon Nordberg - 29 november 2008 08:08

Tråkigt att lillkillen åkte ut igår. Det hände alltid något när han var med. Han var underhållande. Johan kommer säkert lyckas i framtiden.


Idag blir det lite tennis och sen får jag åka ut till Landvetter och hämta Markus som kommer från Barcelona. Har inte sett han på ett tag så det ska bli nice. Blir nog utgång på stan idag. 

Av Leon Nordberg - 10 november 2008 07:46



Efter att ha läst både Infiltratören och Hanteraren är det mycket förvånande att ingen i polisen ens är i närheten av åtal. Att vittna under ed och ljuga som polis är grovt tjänstefel. Det är mycket korruption och brottslighet som utövas av poliserna. De båda infiltratörerna är riktiga grisar. Hur fan kan man bete sig så som de gör. Måste vara nåt stort fel på dom. Den största grisen är Olle Liljegren. Han verkar inte ha rent mjöl i påsen. Han har nog gjort diverse affärer vid sidan om. Han hade svårt att förklara vad alla pengar på hans konto kom från. Hans sett att pressa Infiltratörerna tyder också på att han har noll känsla för medmänniskor. Han har gjort allt bara för att kunna få en snabbare karriär.  


Jag kan rekomendera alla att läsa dessa böcker. De ger en bra inblick hur rättvisan fungerar. Kanske kan det även hjälpa dig i framtiden. 

Av Leon Nordberg - 4 november 2008 06:54

Nu är jag snart klar med Infiltratören. Riktigt bra bok. Kan verkligen rekomendera. Ska skriva lite vad jag tycker och jämföra med hanteraren när jag är klar. Slog Calle i tennis sist. Spelade bra som faan. Shit vad kul det var. Blir ny 2 timmas pass till helgen.

Av Leon Nordberg - 1 november 2008 07:59

Tennis med Calle idag. Måste vinna idag. Har förlorat de senaste gångerna. Fan vad skoj det är med tennis. Spelade mycket när jag var mindre och har börjat lite smått igen. Ska köra Johan till Landvetter först. Han ska till Thailand på semester med en kompis.

Ovido - Quiz & Flashcards